Oldalak

2012. december 16., vasárnap

A retró jegyében

Következő úti célom is a közelben található. Így a Nagyszombat utcai játszótértől a Végvár utcán haladtam tovább. Múlt század közepén épült téglaházak fogtak közre. Mintha egy időutazás segítségével visszajutottam volna az 50-es, 60-as évekbe.


Minden a retró jegyében tündökölt. A homlokzatok, a korlátok, a kapualjak. Mókás volt például látni az alábbi, alaposan megfakult táblát az egyik ház falán.



Művészi timpanonok díszítették a hatalmas tűzfalat.


Érdekes vaskorlátok ékesítették a házakat.



Az utca végén garázsok. Simán el tudom képzelni a Zsigulit vagy a Trabantot az ajtók mögött.


A kis utca végén a Doberdó út felé haladtam tovább. Az emelkedő két oldalán egyetemi és főiskolai épületek állnak. Az Óbudai Egyetem, Neumann János informatikai karának hatalmas vörös téglafalainak tövében próbált gyökeret verni ez a kis hajtás.


A parkolóban egy vicces "életkép" fogadott.


Az út tovább emelkedett és hamarosan egy kis erdei ösvénnyé változott. Azon haladtam tovább, de az már a következő poszt története lesz.

6 megjegyzés:

  1. Unalmas leszek: megint gyönyörű képek, nekem nagyon tetsző témával, ez is igazi "megállt az idő" kategória. Ráadásul Óbudán annyira nem járok, hogy külön öröm volt látni. Az izzó-forró hamura pedig ügyelek, ígérem;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagy unalmas, örülök ha tetszik!! Óbuda jó kis hely a magunkfajta fotósoknak. Sok-sok jó kis téma van arrafelé, javaslom a fotósétát!
      Mai szemmel már vicces a tábla :)

      Törlés
  2. De jó kis poszt lett ez! :) Nagyon jól eltaláltad, hogy "milyen színű és hangulatú" az én fejemben Óbuda. Pont visszaadtad, köszönöm az élményt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben is ilyen, az utómunkánál csak több dinamikát adtam a színeknek.
      Örülök, ha tetszett. Köszönöm szépen a kedves sorokat!

      Törlés
  3. ¸.•°♡⊱彡


    Lindas fotos!!!
    Beijinhos.
    Brasil ✿ °•.¸


    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    VálaszTörlés