Oldalak

2012. december 2., vasárnap

Esti fények

A másik blogomon nem régen írtam egy posztot a Cantate kórus sikeréről és legutóbbi fellépéséről. Az írás itt található. Mikor megérkeztünk még tartott a Szent Anna templomban az esti szentmise - pár percet várnunk kellett. A Batthyány téren az épületek nagyon szép esti világítást kaptak. A templom, a szobor, a Vásárcsarnok és természetesen a Parlament a túlparton. Hangulatosak, ezért exponáltam párat és most ezeket a fotókat mutatnám be. 


A hangulat fokozása érdekében a négy fotót, négy fajta technikával dolgoztam fel.




10 megjegyzés:

  1. Ι have seen a huge number of times the Hungarian parliament posing. This is one of my favorite ones. Great great foto!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks for your kind comment.
      I'm really happy if you liked it.

      Törlés
  2. Mint mindig, most is nagyon tetszenek a színek és jó az első kép-pár így egymás mellett. Ugyanaz, és mégis teljesen más...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nekem végül az első lett a kedvencem - ezért is választottam indexnek :)

      Törlés
  3. Ezen a blogodon még nem jártam. Gratula, szépek a képek. Itt az első kettő különösen beletrafált az ízlésvilágomba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm János, nekem is tetszenek. Tényleg szép a kivilágított Vásárcsarnok épülete este :)

      Törlés
  4. Impressive and majestic the last photo. Congratulations, Miklós.
    Have a good weekend.
    Saludos !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gracias Maribel.
      Thanks and have a great weekend to you.
      Saludos, Miklos

      Törlés